Ten blog jest moim notatnikiem zawierającym przemyślenia dotyczące minimalizmu, a także praktyczne notatki zrobione po to, by przywoływać się do porządku ;)

niedziela, 31 sierpnia 2014

"Uporządkowanie" mojego minimalizmu

Zaczęło się od artykułu na Gazecie.pl. Potem były kolejne artykuły, potem blogi. Obecne wakacje dały mi nieco czasu, by sięgnąć do osławionych poradników Dominique Loreau, Leo Babauty, a także naszej rodzimej minimalistki, Anny Mularczyk-Meyer. Nie stroniłam również od innych poradników dotyczących upraszczania konkretnych dziedzin życia. Ostatnio jednak zaczęłam mieć poczucie, że przestaję panować nad tymi wszystkimi tymi przyswojonymi informacjami, a także wprowadzanymi zmianami. Myślę, że nadszedł już czas, by nieco zrewidować i usystematyzować moje dążenia do minimalistycznego życia. Przelanie wszystkiego na "papier" powinno w tym pomóc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz